الاحكام والشروط وسياسة الشراء والخصوصية لدى بوكيه اكسبرس

شكرا لزيارتكم موقع بوكية إكسبرس.. الاحكام والشروط وسياسة الخصوصية والشراء تشرح لكم وتوضح كيفية استخدام الموقع للمعلومات الشخصية التي يتم جمعها في الموقع وشروط الدفع والألغاء والاسترجاع والشحن والتوصيل ..

نرجو منكم قراءة كافّة السياسات قبل استخدام الموقع أو قبل إرسال أي معلومات شخصية ..
عند استخدامكم لموقع بوكية إكسبرس والشراء من موقع بوكيه إكسبرس هذا يعني قبولكم كافة الممارسات المذكورة ..

شروط الشراء والدفع
١-عندما تطلب شراء منتجا باستخدام موقعنا، فهذا يعتبر قبول وعرض منك لنا لشراء هذه المنتجات. وسوف نؤكد استلام طلبك بارسال بريدا إلكترونيا لكم يلخص تفاصيل طلبك كـ فاتورة الكترونيه

٢- يتم دفع المبلغ كاملاً قبل ارساله ويكون الدفع عبر الوسائل المعتمدة لدينا وهي التحويل البنكي على احد حساباتنا الموضحه في طرق الدفع او عبر البطاقات الأئتمانية او عبر بطاقة مدى او عبر موقع الباي بال او عبر خدمة سداد
٣-عند رغبتك في الدفع بواسطة موقع (الباي بال) ، قد يختلف السعر بعض الشئ عن السعر الموجود في موقع بوكية إكسبرس وذلك نظراً لسياسة مقدمى الخدمة شركة (باي بال) ورسوم تحويل العملة واستلام الأموال او الرسوم المماثلة لها، فعندما تريد الشراء بهذه الطريقة فأنت تقر بمعرفتك وموافقتك على ذلك .

٤- نبيع منتجاتنا فقط إلى البالغين (أي من هم فوق سن 18 سنة). إذا كنت أقل من 18 سنة، يمكنك استخدام هذا الموقع فقط بمعرفة أحد الأبوين أو الوصي.

٥- نشاطنا الرئيسي بيع الورود والزهور والهدايا ولا نبيع و لا نعيد بيع التشوكلت او الكيك او العطور او غيره، وعند طلب العميل توفيرها سوف نوفرها  حسب استطاعتنا لكم بنفس السعر من مصدرها ويضاف عليه رسوم احضارها وتوصيلها حسب السعر الاجمالي الموضح في المنتج ولا يمكن لنا توصيل التشوكلت او العطور او البالون بدون طلب باقات ورد من موقعنا.

٦-الموقع مزود بحماية موثقة وذلك لتأمين المعاملات المالية والبطاقات الائتمانية.

٧- عند استلام طلب من قبلكم فأن فريق بوكيه اكسبرس يعمل عليه مباشرة ومن ثم يتواصل مع المستلم عند يكون الطلب جاهزاً للتسليم.

٨- عندما تحدد مدينة التوصيل من الموقع فأنها سوف تكون معتمده نفس المدينه ولا يمكن التوصيل لمدن اخرى غير التي متوفر بها المنتج.

سياسة الألغاء واسترجاع المبلغ المدفوع

 ١- عند شرائك اي من منتجات موقع بوكيه اكسبرس فأنه يمكنك الغاء الطلب واسترجاع كامل المبلغ قبل ٨ ساعات من موعد تسليمها ونرجوا ملاحظة انه عند مرور اقل من ثمان ساعات على موعد توصيل طلبكم فأنه لا يمكن الغاء الطلب واسترجاع المبلغ لأنه قد تم البدء في تجهيز طلبكم.

٢-إذا لم نستطع توصيل المنتجات في نفس اليوم المحدد من قبلكم لسبب ما من قبل بوكيه اكسبرس يمكنك إلغاء الطلب وسوف نرد لك كامل المبلغ .

٣- عند طلب ارجاع المبلغ المدفوع على بطاقتكم الائتمانية فسوف يتم عمل طلب من قبلنا موجه للبنك وتأخذ العملية ١٤ يوم عمل للبنوك المحلية و الدولية حسب سياسة البنوك لكي يصل المبلغ الى بطاقتكم الائتمانية .

٤- لا يمكن استرجاع المبلغ او جزء منه عند الحالات التالية :

أ- رفض المرسل له استلام الهدية.

ب – وجود اي معلومات خطأ او عنوان خاطئ او رقم هاتف خاطئ التي قدمها المشتري.

ج – عدم تواجد او وجود المستلم للهدية وتأخره في الاستلام لمدة ٢٥ دقيقة.

د – عدم قدرتنا على التواصل او الوصول لمستلم الهدية لسبب خارج عن ارادتنا.

هـ – عدم قدرتنا التواصل مع المشتري لسبب خارج عن اردتنا.

و – عند البدء في تجهيز طلبكم.

ز- عند التواصل مع المستلم واخباره بوجود هدية مرسله له.

التوصيل والشحن
نقوم بعمليات التوصيل ما بين يومي السبت والخميس
نبذل قصارى جهدنا لتوصيل المنتجات في الموعد المحدد وحسب ما تم تحديد وقت التوصيل من قبلكم عند اكمال معلومات الطلب ، التوصيل يتم خلال ٢٤ ساعه بعد اتمام الطلب مالم يتم تحديد موعد آخر من قبلكم

الاوقات لدى بوكيه اكسبرس : (صباحاً) تعني من العاشرة صباحاً الى الواحدة ظهراً و (مساء) تعني من الخامسة عصراً الى العاشرة مساء ويمكن التوصيل بغير هذه الاوقات حسب التوفر والامكانية

إذا لم نستطع توصيل المنتجات في نفس اليوم المحدد من قبلكم يمكنك إلغاء الطلب وسوف نرد لك مالك أو أي مصاريف طلبت منك أثناء الشراء
يكون التوصيل قد تم عندما يصل المنتج إلى عنوان المرسل إليه الذي حددته عند طلب الشراء. عند هذه المرحلة تنتهي مسؤلية بوكيه إكسبرس ، ولا تقع مسئولية خسارة أو تلف أو كسر المنتج على بوكيه اكسبرس.

  في حال عدم وجود الشخص المرسل له او عدم استلام الشخص المراد ارسال له الطلب او كان هناك خطأ في ارقام الاتصال او العناوين المسجله من قبلكم ،فأن الطلب سوف يتم ارجاعه لأحد معارضنا ويأتي اي شخص من قبلكم لأستلامه خلال فترة يومين كحد أقصى ولا نتحمل اي مسؤلية بعد ذلك في المنتج ولا يمكن ارجاع المبلغ او اي جزء من المبلغ.

في حال عدم وجود الشخص المرسل له او عدم استلام الشخص المراد ارسال له الطلب او كان هناك خطأ في ارقام الاتصال او العناوين المسجله من قبلكم ،فأن الطلب سوف يتم ارجاعها لأحد معارضنا وعند طلب التوصيل مرة اخرى سوف تكون هنالك رسوم اضافية

في بوكيه اكسبرس وعند استلام طلب نعتمد ارقام الاتصال التي يسجلها المشتري عند اتمام عملية الطلب وسوف تتم عملية التوصيل بناء على نفس ارقام الاتصال ولا نتحمل مسؤلية اية ارقام تسجل بالخطأ سواء للمستلم او للمشتري “ولا يمكننا اعادة الطلب بعد توصيله لرقم خطأ ” واذا كان الخطأ من قبل فريق بوكيه اكسبرس سوف نرجع لكم المبلغ كاملاً او يتم حلها بالتراضي

عند رغبة المرسل ارسال الباقة بدون ذكر اسم المرسل فلا مانع لدينا من ذلك بشرط ان يتم ذكر ذلك في ملاحظات الطلب و ايضاً التأكد من استلامها من قبل المستلم لأن الغالبية العظمى اذا لم تعرف اسم المرسل لا تستلم الباقة وايضا ذكر اية طلبات خاصه في ملاحظات الطلب.

الأسعار
المنتجات لدينا مسعره بالريال السعودي وبالسعر الشائع وقت طلب منتجك. وبالرغم من محاولتنا ضمان دقة جميع الأسعار بالموقع، إلا أن وقوع الأخطاء شيء وارد الحدوث. إذا اكتشفنا خطأ بسعر أي منتج طلبته، فإننا سوف نتصل بك في أسرع وقت ممكن. يمكنك تأكيد طلبك بالسعر الصحيح أو إلغاؤه. إذا لم نتمكن من الاتصال بك، فسوف نتعامل مع طلبك بالسعر الخطأ على أنه تم إلغاءوه.

المعلومات التي يجمعها بوكية إكسبرس عنكم
المعلومات الشخصية التي نقوم بجمعها هي الاسم .. العنوان .. الإيميل الإلكتروني .. ورقم الجوال .. عندما يقوم العميل بشراء منتج من المنتحات .. تقوم بوكية إكسبرس باستخدام هذه المعلومات لتوصيل طلب العميل للوجهة المراد التوصيل إليها .. هذه المعلومات فقط تستخدم لإنجاز طلباتكم والتواصل معكم ولا يتم استخدامها ابدً في اية تطبيقات او مواقع أخرى

لا يوجد طرف آخر يستخدم معلوماتك حيث لا يقوم الموقع ببيع أو تأجير بياناتك الخاصة إلى طرف ثالث

هذه البيانات قد نستخدمها لتحسين تجربتك مع بوكيه اكسبرس بما في ذلك التواصل معك احياناً واطلاعك على أخر الاخبار والخصومات الخاصه

 التواصل معكم

بعد اتمام عملية الشراء و إذا رغب فريق بوكيه اكسبرس في التواصل معكم لطلب معلومات او تعديل شكل المنتج او تحديث طلبكم فأن ذلك يتم عبر البريد و رقم الهاتف المسجلة من قبلكم لدينا في تفاصيل الطلب لذا يجب ان تكون المعلومات المسجلة من قبلكم صحيحة ولا نتحمل المسؤلية عندما تكون المعلومات غير صحيحة.

توزيع المعلومات
قد تقوم بوكية إكسبرس بمشاركة معلوماتكم الشخصية مع منظمات حكومية أو شركات أخرى تساعدنا في الوقاية من الاحتيال أو في التحقيق ضده .. قيام بوكية إكسبرس بمشاركة المعلومات ليس لأهداف تسويقية

التعهد بالمحافظة على سريّة المعلومات
يتعهد موقع بوكية إكسبرس بالحفاظ على جميع معلوماتكم الشخصية سريّة .. فقط موظفو بوكية إكسبرس أو الشركات المتعاقدة مع بوكية إكسبرس (الذين تعهدوا بدورهم بالحفاظ على سريّة هذه المعلومات) هم المصرح لهم برؤية هذه المعلومات

،،،،

قد يتم تغيير الممارسات في أي وقت .. عند تغييرها سيتم تحديث الممارسات ووضعها في الموقع ..

بوكية إكسبرس تشجع على مراجعة سياسات الخصوصية كلما سنحت الفرصة لذلك

كذلك يحتفظ موقع بوكية إكسبرس بحقه في تعديل وتصحيح وتحسين محتويات الموقع في أي وقت وبدون إخطار .. كذلك يحتفظ بحقه في تغيير أو الحد من أو وقف توفير أي من الخدمات المتضمنة في هذا الموقع


Terms, conditions, purchase policy and privacy at Bouquet Express
Thank you for your visiting the Bouquet Express website. The terms, conditions, Purchase Policy and privacy shall explain to you how to use the site for personal information collected on the site and the terms of payment, cancellation, retrieval, shipping and delivery …
Please read all policies before using the site or before sending any personal information.
When using the Bouquet Express website or buying from it, this means accepting all of the above practices.

Terms of purchase and payment
When you require to buy a product using our site, it is considered to be your acceptance and offer to us to buy these products. We will confirm receipt of your order by sending you an email which summarizing your order details as an electronic bill.
The full amount will be paid before it is sent and the payment will be through the means approved by us. They are: the bank transfer on one of our accounts indicated in the payment methods, through credit cards, through the Mada card, via PayPal or via SADAD.
If you want to pay by PayPal, the price may differ somewhat from the price on the Bouquet Express site, due to the policy of service providers of (PayPal), currency conversion charges, receipt of funds or similar fees. When you want to buy in this way, you acknowledge with your knowledge and consent on that.
We sell our products only to adults (those over the age of 18). If you are under 18, you can only use this site with a parent or guardian.
Our main activity is the sale of roses, flowers, gifts and we do not sell or re-sell chocolates, cakes, perfumes or others, and when requested by the customer, we will provide them as much as we can with the same price from the source and add the fees of bringing them and delivery according to the total price shown in the product and we cannot deliver chocolates, perfumes or balloons without ordering bouquets from our website.
The site is provided with reliable protection to secure financial transactions and credit cards.
When receipt of a request by you, the Bouquet Express team works directly on it and then communicates with the recipient when the order is ready for delivery.
When the delivery city is determined from the site, it will be supported by the same city and cannot be delivered to other cities except where the product is available.

The policy of canceling and refunding the amount paid
When you buy any of the products of the Bouquet Express site, you can cancel the request and retrieve the full amount before 8 hours from the date of delivery and please note that when pass less than eight hours for the delivery time of your request, you cannot cancel the request and refund the amount because the processing of your request has been started.
If we cannot deliver the products on the same day specified by you for any reason by Bouquet Express, you can cancel the order and we will refund you a full amount.
When you request a return of the amount paid on your credit card, we will make a request for the bank and the process will take 14 working days for local and international banks according to the banks’ policy for the amount to reach your credit card.
The amount or part thereof cannot be refunded when:
The recipient refused to receive the gift.
There is wrong information, wrong address or wrong phone number provided by the buyer.
Unavailability of the recipient or not present and is delayed in delivery for 25 minutes.
Our inability to communicate or reach the gift’s recipient for a reason beyond our control.
Our inability to communicate with the buyer for a reason beyond our control.
When we start preparation of your order.
When communicating with the recipient and telling him about a gift sent to him.

Delivery and shipping
We do deliveries between Saturday and Thursday
We do our best to deliver the products on time and according to your delivery time when the order information is completed, delivery will take place within 24 hours after completion of the order, unless otherwise specified by you.
Times in Bouquet Express: (AM) means from 10 am to 1 pm and (evening) means from 5 pm to 10 pm and can be connected to these times according to availability and possibility.
If we cannot deliver the products on the same day as you specified, you can cancel the order and we will refund your money or any expenses requested during your purchase.
The delivery will be done when the product will reach the consignee address you specified at the time of purchase. At this point, the responsibility for the Bouquet Express will cease, and no responsibility for loss, damage or breakage of the product will be at Bouquet Express.
In the absence of the recipient or not receiving the recipient or if there is a mistake in the contact numbers or addresses registered by you, the request will be returned to one of our exhibitions and any person comes to receive it within maximum two days and we have no responsibility after that of the product and cannot refund the amount or any part of the amount.
In the event that the recipient is not present or the recipient refused to receive the order or if there is an error in the contact numbers or addresses registered by you, the request will be returned to one of our exhibitions and if requested to deliver again, this will be extra charge.
In Bouquet Express, upon receipt of an request, we will use the contact numbers registered by the buyer when the order process is completed and the delivery process will be done according to the same contact numbers, and we will not be responsible for any erroneously recorded numbers either for the recipient or for the buyer and we cannot re-order after connecting to the wrong number .If the error by the team of Bouquet Express, we will return the full amount or be resolved by mutual agreement.
If the sender wishes to send the bouquet without mentioning his name, we have no objection to that, provided that it is stated in the request notes and also ensure that it is received by the recipient because the vast majority they refuse to receive the bouquet if they don’t know the name of the sender. You can also mention any special requests in the request notes.

The prices
Our products are priced in Saudi riyal and at the most popular price at the time of ordering your product. Although we try to ensure the accuracy of all prices on the site, the occurrence of errors is likely to occur. If we find an error at the price of any product you requested, we will contact you as soon as possible. You can confirm or cancel your order at the correct price. If we cannot contact you, we will deal with your request at the wrong price as canceled.

The information that the Bouquet Express collects for you
The personal information we collect are: the name, the address, the e-mail address, and the mobile number. When the customer buys one product from ours, Bouquet Express uses this information to connect the customer’s request to the place which want to be deliver to. This information is used only to complete your requests and communicate with you and are not used in any other applications or sites.
There is no other party using your information where the site does not sell or rent your private data to a third party.
This data may be used to improve your experience with Bouquet Express, including communicating with you at times, and to keep you informed of the latest news and special discounts.

Communicate with you
After the completion of the purchase process and if Bouquet Express team wishes to communicate with you to request information or to modify the form of the product or to update your request, this is done by mail and the phone number registered to us in the details of the request. Therefore, the information recorded by you must be correct and we are not responsible when the information is incorrect.

Distribution of information
Bouquet Express may share your personal information with other government organizations or companies that help us prevent or investigate fraud. Bouquet Express does not share information for marketing purposes.

Undertaking to maintain confidentiality of information
The Bouquet Express website undertakes to keep all of your personal information confidential. Only Bouquet Express staff members or companies that contract with Bouquet Express (who have undertaken to keep this information confidential) are authorized to view this information.
Practices may change at any time. When changed, practices will be updated and placed on site.
Bouquet Express encourages review of privacy policies whenever possible
The Bouquet Express website also reserve the right to modify, correct and improve the contents of the Site at any time and without notice. We reserve the right to change, limit or discontinue the provision of any of the services contained in this site